生活中没有分享....
那么你所得来的一切又有何意义呢???

喜,怒,哀,乐~~创造了人的一生....
没有喜,怒,哀,乐的人生.. 还算精彩吗???

欢迎光临

2009年12月30日星期三

2009 --> 2010


2009


2009年中旬,我离开了四年的大专生活
离开的是那让人回味无穷的学院生活
那种上完课就烦着去那里吃饭,去哪里唱看电影的生活
还有那大家都在赶着报告的日子
大家考试前在图书馆啃书,闷了就坐在一起吹水的日子
~

Finally i'm graduated from Advanced Diploma, TAR college
Leave a place that i had spent 4 years from diploma to advanced diploma ,
Miss the college life deeply
Miss the Sing k, Bowling and Yum cha time with my gang

(P.S. Calculator bought by my dad because my scientific one realy small~)

2009年我终于踏入社会混饭吃了
成为了一个小小的稽查助理
转眼间已经工作了六个月
现在的我还是非常享受这份工作
多亏有着一班和蔼可亲的同事和上司在指导我
经验就从零开始
一点一点的累积起来

Now is the 6th months of my working life
Until now i'm still enjoying my job as audit assistant
i'm gaining the experience start from zero
Thanks those helpful colleague, supervisor and manager.





2009对我而言是非常值得纪念的
它陪拌着我踏入人生的另一个阶段
希望来临的2010能事事顺利
祝大家2010新年快乐
!!!

It's a memorable year for me
A transition into the next stage of my life
Hope everything will be smoothly in 2010
Happy New Year 2010 to all of you!!!

4 条评论: